Условия нa ползване

Как да поръчате от UVT EShop:

  1. Като се регистрирате и следвате стъпките, описани по-долу;
  2. На телефон 02 954 9424 всеки делничен ден между 10:00 и 17:00 часа;
  3. Като ни изпратите Вашата поръчка директно от тук.

Често задавани въпроси

  1. Как да поръчам?
    Как да променя съдържанието на количката?
    Как да оформя поръчката?
  2. Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?
  3. Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?
  4. Как ще платя?
  5. Връщане и замяна на закупени стоки

Как да поръчам?

За да направите поръчка в UVT EShop, е необходимо да сте регистриран потребител. Регистрацията е напълно БЕЗПЛАТНА и става, като изберете „Регистрация” от менюто горе в дясно на сайта и следвате инструкциите.

Ако вече сте направили своят избор и сте решили да закупите дадена стока от трябва да отидете на индивидулната страница на продукта, който сте избрали и да кликнете върху бутона "Поръчай". Той ще Ви отведе на следващата страница. Там можете да коригирате артикулите и колиличествата, които искате да закупите.

Как да променя съдържанието на количката?

  • За да премахнете продукт от количката маркирайте квадратчето пред снимката на продукта и натиснете бутона "Обнови".
  • Ако желаете да закупите 2 или повече броя от един продукт променете количеството на желания от Вас брой в полето “Количество” и натиснете бутон “Обнови”.

    Внимание: За да бъде изпълнена и запаметена, която и да било промяна в количката е необходимо да натиснете бутона "Обнови". Така страницата ще се презареди и ще Ви бъде показано актуалното състояние на кошницата.

  • Чрез бутон "Добави още продукти" се връщате отново в магазина и можете да продължите да разглеждате и да добавяте към поръчката си други продукти.

Ако сте приключили с избора на продукти и желаете да оформите поръчката си натиснете бутон "Съдържание" на пазарската Ви количка, който се намира в горния десен ъгъл на страницата. Пред Вас са артикулите и количествата, които иската да закупите. Трябва да продължите нанатък с помощта на бутон "Купувам". Той ще Ви изпрати на страницата, в която трабва да се идентифицирате като наш клиент, ако вече имате създаден профил в UVT EShop или да се регистрирате като клиент, ако все още не сте го направили.

Как да оформя поръчката?

За да бъде оформена и потвърдена поръчката е нужно да преминете през 4 етапа (не отнема време и не е сложно, а и е необходимо за коректното подаване на информацията за Вашата поръчка). Лентата в долната част ще Ви указва на кой етап сте:

  • Доставка
  • Начин на плащане
  • Потвърждение
  • Край – Поръчката е оформена!

През всички етапи е необходимо да натискате бутон “Продължи” до последния етап, където при натискане на бутон “Изпрати поръчката” Вашата поръчка вече е оформена и изпратена успешно. По време на поръчката Вие може да напишете коментар в полето "Коментари за Вашата поръчка". Ако нямате коментари, оставете полето празно.

Как да разбера дали е получена поръчката ми и кога ще бъде направена доставката?

Когато оформите поръчката и я потвърдите с натискане на бутон “Изпрати поръчката”, на e-mail адреса, който сте посочили при Вашата регистрация ще бъде изпратено писмо, което съдържа номера и датата на поръчката, както и нейното съдържание. Моля, пазете това писмо - то съдържа важна информация и е потвърждение, че сте оформили и изпратили успешно поръчката си.

След получаване на поръчката Ви, ние ще се свържем с Вас на посочения телефон за уточняване на деня на доставката и други подробности. Моля, имайте предвид, че изпълнението на дадена поръчка може да отнеме от 1 до 4 работни дни според зоните на покритие на куриерската фирма, както и в зависимост от някои други фактори. Повече за цените за доставка може да прочетете в раздел "Доставка".

Забравих паролата си. Как да вляза отново със стария си акаунт?

Изберете „Вход” от менюто горе в дясно на сайта. Отваря се стрраницата за идентификация. Тук трябва да кликнете върху връзката "Забравена парола". Тя ще ви отведе на страница, в която трябва само да въведете своят e-mail адрес и да кликнете върху бутона "Продължи". Така ще Ви бъде изпратена нова парола, с която да влезете в своя акаунт. Веднага след това можете да я промените като въведете нова избрана от Вас парола.

Как ще платя?

Плащане при доставка /Наложен платеж/ – При доставка на стоката заплащате необходимата сума на куриера. Всички разходи по доставката се заплащат на куриера. Плащане по банков път - При избиране на този метод, може да извършите банков превод към сметката на „СЦ Кoмпютър – UVT” АД. При извършване на поръчка ще получите писмо с нашите банкови данни. Поръчката ще бъде изпълнена след получаване на превода.

Връщане и замяна на закупени стоки

Закупена стока може да бъде върната в 7 дневен срок, ако не е ползвана, разпечатана, с нарушен търговски вид и при всички други условия по член 55 от Закона за защита на потребителя. Разноските по връщането на стоката са за сметка на купувача!

Всички стоки в UVT EShop са нови, от официални вносители и представители. На всяка стока е указан срока на гаранцията. При възникнали проблеми, обръщайте се към сервиза, отбелязан на гаранционната карта.

Изключение са:

  • Стоките с текст в името Ex-demo (използвани за демонстрации в офис или магазин до 1 година), с гаранция във фирмен сервиз 1 година.
  • Стоките с текст в името Refurbished (това са излезли от производство стоки, възстановени от производителя или негов представител с първоначален работен ресурс) с гаранция във фирмен сервиз 1 година.
  • Стоките с текст в името Used (това са използвани изделия, с един собственик, предлагани в работещо състояние с гарантиран ресурс) с гаранция във фирмен сервиз поне 6 месеца.

При повреда на стоки, които се обслужват гаранционно от сервизите на Sony Professional и СЦ Компютър – UVT, разходите за транспорт до сервиза са за сметка на клиента, а за транспорт на територията на България се поемат от сервиза.

Продължи
Производители
Мобилна версия

Бързо търсене
 
Използвай ключови думи,за да намериш продукта.
Разширено търсене
Езици
Bulgarian English
Валути
SONY PXW-FS7K